본문 바로가기

8==========================/HitmanSONG의 음악

Bon Jovi 'It's my life'...기업가정신 국내일주



남들이 뭐라고 하던, 나는 나를 위한 삶을 살고 싶다.
나는 '세상에 쓸모있는 사람'이 되고 싶은게 인생의 목표이다.
그리고 지금은 그 방향을 찾고 있는 과정을 걷고있다.
누가 뭐래도 이건 내 삶이니까...


This ain't a song for the broken-hearted
이것은 상심한 사람들을 위한 노래가 아니랍니다
No silent prayer for the faith-departed
믿음이 찢겨진 사람들을 위한 침묵의 기도도 아니구요
I ain't gonna be just a face in the crowd
난 군중 속에 파묻히지 않을겁니다
You're gonna hear my voice
당신은 내 목소리를 들을겁니다
When I shout it out loud
내가 큰소리로 고함칠 때 말이예요

*It's my life It's now or never I ain't gonna live forever
그게 내 생활이예요 지금의 생활이라구요 결코 난 영원히 살 것은 아니니까요
I just want to live while I'm alive(It's my life)
난 내가 살아있는 동안에 삶을 살고 싶어요(그게 내 삶이예요)
My heart is like an open highway 나의 마음은 확트인 고속도로 같지요
Like Frankie said I did it my way
프랭크 시나트라가 말한 것 처럼 난 나의 길을 가겠어요
I just wanna live while I'm alive It's my life*
난 내가 살아있는 동안에 삶을 살고 싶어요 그게 내 삶이예요

This is for the ones who stood their ground
이 노래는 지상에 사는 사람들을 위한 것이 아니랍니다
For Tommy and Gina who never backed down
결코 물러서지 않은 토미와 지나 때문에
Tomorrow's getting harder make no mistake
내일은 더 힘든 날이 될겁니다 실수하지 마세요
Luck ain't even lucky Got to make your own breaks
행운은 우연한게 아니랍니다 여러분 스스로의 행운을 만들어 가세요

Repeat* 'Cause it's my life 그게 내 생활이예요

Better stand tall when they're calling you out
그들이 당신을 부를 때 기다리고 있는게 좋을걸요
Don't bend, don't break, baby, don't back down
굽히지 말아요, 좌절하지 마세요 그대여, 물러나지 마세요
Repeat*(2) 'Cause it's my life! 그게 내 삶이니까요.